Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1.Sprzedawca informuje kupującego będącego konsumentem, iż ma on prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.

  1. Celem skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z prawa odstąpienia od umowy, zobowiązany jest on do poinformowania sprzedawcy o swojej decyzji w jeden z dostępnych sposobów

- mailowo na adres sklep@petsart.pl

- telefonicznie na nr 883-141-586

  1. Kupujący będący konsumentem powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy korzystając z dostępnego formularza odstąpienia od umowy(formularz dostępny na końcu regulaminu sklepu).
  2. W przypadku skutecznego odstąpienia przez kupującego będącego konsumentem od umowy, przedmiotowa umowa uważana jest za niezawartą, a sprzedawca zwróci mu środki zgodne z ceną towaru.
  3. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy kupujący obowiązany jest odesłać rzecz sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin ten uważa się za zachowany jeżeli kupujący odeśle sprzedającemu rzecz przed upływem 14-sto dniowego terminu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu

Reklamacje

W  przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@petsart.pl lub drogą pocztową na adres Szosa Bydgoska 18, 88-181 Jaksice.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: MILENA ERNEST Szosa Bydgoska 18, 88-181 Jaksice

W związku z wadą możesz żądać:

  1. wymiany rzeczy na wolną od wad,
  2. usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  1. obniżeniu ceny,
  2. odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Ustosunkowanie do reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl